50li maske aldım. acaba sabunlu su dolu bi kapta bekletsem mi bi süre. ulan paranoyak olduk be...
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Eczacıdan on tane maske aldım, hepsini tek torbaya doldurdu verdi, sabunlu su artı ütü ile kullanıyorum. Ütüden kaçan virüs de bulaşsın artık diyorum.
Kullandıklarımı çamaşır makinesinde yıkıyorum ben. Ama bendekiler biraz daha kalın...
Sıfır ürünü yıkamak yerine bir süre bekletmek daha iyi olur.
Adamda resmen obsesif kompülsif bozukluk oluşmuş durumumuz milletçe kötüye gidiyor