Herkese selamlar yatırım amaçlı iphone 11 almak mantıklımı sizce ?

Herkes zam geleceğinden hem fikir. 7300 den alip 2 haftaya 8 binden satmak mantıklı gibi geldi 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap