Herkese selamlar yatırım amaçlı iphone 11 almak mantıklımı sizce ?
Herkes zam geleceğinden hem fikir. 7300 den alip 2 haftaya 8 binden satmak mantıklı gibi geldi 🙂
Herkese selamlar yatırım amaçlı iphone 11 almak mantıklımı sizce ?
Herkes zam geleceğinden hem fikir. 7300 den alip 2 haftaya 8 binden satmak mantıklı gibi geldi 🙂
Son bir saat içinde 259 ziyaretçi, 95 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
8e satamazsın zam gelse de.
neden?
fiyati 8400 olursa sifir urun 8 binden niye gitmesin hocam
3 un 5 in pesine dustuk sonumuz hayrolsun
@sercanozmen55 400 lira daha verip ben kendime faturalı almak isterim ileride bir sorun olursa diye. 8k veren 400 de verir.
@agab açıkçası iphone 12 almak istiyordum ama hayal oldu 11 alip kullanabilirim ekranı üzermi sizce hocam ?
@sercanozmen55 iPhonedo videosunu izleyin. Daha yüksek çözünürlükteki samsung iphone’dan daha kötü 😛
7300e bulunuyor mu ki? 128ligini takip ediyoruz 1 aydir neredeyse. O fiyata bi kere düşmüştü.
Dediğiniz gibi artiyo sürekli ama mağazaların çoğunda Stok yok, olmayan ürünü satıyorlar. 26 nisanda sipariş verdik bugün kargoladılar.
Geçen hafta 6800dü.
@agab 128ligini diyorum.
@mekaya o zaman evet 7300e gördüm ben de bir kere.