Selamlar. 15-20 kişiye radyo yayını yapmak istiyorum. Bir chatbox, müzik ve konuşma yapabilmem yeterli. Mümkünse katılımcıların bir şeye üye olmamasını istiyorum.
Bu işin en kolay yöntemini söyleyecek var mı? Beceremiyorum artık.
Selamlar. 15-20 kişiye radyo yayını yapmak istiyorum. Bir chatbox, müzik ve konuşma yapabilmem yeterli. Mümkünse katılımcıların bir şeye üye olmamasını istiyorum.
Bu işin en kolay yöntemini söyleyecek var mı? Beceremiyorum artık.
Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
discord?