merhabalar bulunduğum konumda 50mbit hıza kadar erişimim açıldığı için yeni bir modem almam gerekiyor. şuan asus adsl modem kullanıyorum. asustan memnun gibiyim çünkü kaç yıllık modem olmasına rağmen hala yazılım update alıyor. bence bu büyük bir artı.
tplink modemlerin bir tık daha ucuz ve daha yeni model gibiler sanırım. tplink kullanıp memnun olan var mı ? düzenli yazılım updateleri alınıyor mu ?
sizin vdsl/fiber destekli modem önerileriniz nelerdir ?
Bence asustan şaşmayın
Ya asus modem alın, yada ucuz yeterli bir modemi bridge moda alıp , asus router kullanın
modemlerede bildiğim kadarıyla asustan iyi update yapan yok.