Unity'de takım arkadaşı ekleme işini becerebilen var mı ortak projeye erişim için?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Kaan @kaank

    Unity collab kullanacaksanız, developer dashboard üzerinden organizasyon oluşturup, projeyi organizasyon ile bağlamanız gerekli. Bağlama işlemini Unity içinden de yapabilirsiniz.

    • Agab @agab

      Peki unity neden çok kasar? 1660Ti var laptopta fakat kasa kasa ilerliyor menü bile açılmıyor. İşlemci gpusunu mu kullanıyor acaba, onun ayarı var mıdır hiç?

    • Kaan @kaank

      @agab Daha önce karşılaşmadığım bir problem. Bilemiyorum ne yazık ki.

    • prometrik @prometrik

      @agab Sürücü uyumsuzluğu olmasın? Ya da iki ekran kartı varsa dahili grafik ile açılıyordur. çift ekran kartlı sistemlerde sağ tıklamı ne bir ayar vardı. Hangi ekran kartı ile açılacağını seçebiliyordun.

      Ben yıllar önce kurcalamıştım. Benim eski 5850 de bile kasmıyordu. 5-6 sene önce falandı tabi.

    • Agab @agab

      @prometrik Bir sorun var belli, 4gb ramli hd graphichs olan macbook air bile kasmıyordu.
      @zeliusx grup çalışmasının projesi. Belki ondandır diyeceğim ana yine saçma. Özellikle asset store vs. çok kasıyor.

      Bakalım çözüm bulursam yazarım.