AKILLI TELEFONLAR NE ZAMAN UCUZLAYACAK ANLAMADIĞIM BİR ŞEY VAR BİR ANDRİD TELEFONUN MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR KADAR FİYATI VAR İŞÇİLİK Mİ ÇOK. ÇOK DA DEĞİL İŞÇİLİK ASIL MASAÜSTÜ BİLGİSAYARDA DAHA FAZLA VE KULLANILAN MALZEMEDE FAZLA BENCE ÜRETİCİLER FAZLA YÜKLÜYOR TELEFONLARA
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kızmış arkadaş. Haklı da...
ya da asıl soru bu kadar pahalı telefonlar kullanmak zorundamıyız? Teknolojiyi seven biri olarak şu ana kadar 800 TL'den fazlasını bir telefona vermedim. "En pahalısını ben kullanmalıyım" çılgınlığı biterse, eminim fiyatlar lehimize dönecektir. @bomenin-teki vergiler konusunda çok haklısın ..
#direnimla