Anakartı değiştireceğimi söylediğim zaman windows lisansı gider demişti herkes. 3 yıl önce falan 30-40 liraya mı ne almıştım keyi internetten. Evet anakartı değiştirince lisans sıfırlandı ama, 3 yıl önce satın aldığım o windows keyinin geldiği maili bulup keyi girdim, kabul etti 🙂 Aldığım key retail keydi. Muhtemelen şu an 10 liraya falan satılan standart keylerle bu olmuyordur. 25 lira civarlarına retail keyler satılıyor, onlardan alabilirsiniz. https://www.nosyazilim.com/urun/windows-10-pro/
Son bir saat içinde 126 ziyaretçi, 93 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Microsoft hesabınla bağlantılı değil miydi? O şekilde olunca yeni bilgisayarda yüklü olan Windows'ta oturup açınca lisansın aktif oluyor diye biliyorum. Hatta bende de "Microsoft hesabıyla ilşkili lisans" tarzı bir şey yazıyor.
Oem lisans satın alırsan biosa gömülüyor tekrar kullanamıyorsun
@protego bahsedilen sekilde laptopdaki lisansi hesaba baglayip daha sonra masaustune aktarmisligim var 😀
Bazı şartlar dahilinde linsans anahtarının transfer edilebildiğini okumuştum.
https://www.google.com/amp/s/www.groovypost.com/howto/transfer-windows-10-license-new-pc/amp/
Bende alacaktım fakat sanırım site kapatılmış.
Edit: https://www.nosyazilim.net/windows-10-pro-lisans-key/ site uzantısı değişmiş satın aldım teşekkürler