Arkadaşlar VirtualBox 6.0 da ne yaptıysam boot edemedim. Eskiden çok basit bir şekilde isoyu gösterip boot ediyordum şimdi neresini yanlış yapıyorum anlamadım.
Optik sürücü olarak isoyu yükledim.
Önyükleme sırasını ilk başa optik sürücü aldım boot etmiyor.
F12 ye basıt boot seçeneklerinden seçiyorum optik sürücüyü yine etmiyor .
Ne yapmam lazım bilgisi olan var mı?
#TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap