CASPER marka bilgisayarlar hakkında sıkıntı/şikayeti olan var mı ?
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
4-5 yıl önce aldığım masaüstü PC en büyük teknolojik alışveriş hatalarımdan biridir. Günümüz için yorum yapamayacağım. Ama birşeyler değişmiş midir? Sanmıyorum.
2009 yılında casper dan laptop almıştır. 2013 yılının ortasına kadar bir sorun olmadan kullandım. Ancak ürün ısınıyor fanı yetersiz kalıyordu. Ürünlerin kozmetik yapısı kötünün iyisi malzeme oluyor genelde.artık plastik dökülmeye ekran gitmeye başlamıştı. Teknoloji marketlerine gidip baktım bende mi böyle diye oradakilerde pek iyi durumda değildi. Gidin inceleyin derim. Eskiden ucuzdu aldık ancak şimdi aynı fiyata daha kaliteli ürünler almak mümkün. Ben bi daha casper almam, öneri isteyenlerede casper bakmıyorum bile. Belkide benim kullanma tarzımdan dolayı böyle oldu biraz hor kullanırım. İşin özü tavsiye etmem.
"CASPER marka bilgisayarlar hakkında sıkıntı/şikayeti olmayan var mı ?" olarak sormanız daha doğru olurdu.
Casper bilgisayarlarında sorun olması için adeta tüm imkanları kullanıyor. Şuan Casper'ın "en kaliteli!" bilgisayarından söz edecek olursak i7-4770 işlemci kullanıyor ve bu işlemci 50 dolarlık bir anakarta emanet. Kullandıkları ekran kartıysa yalnızca özelik listesinde "2 GB EKRAN KARTI" yazmak için eklenmiş berbat bir ekran kartı. Durum böyle olunca Casper bilgisayar aldığınızda paranızı tamamen çöpe atmış oluyorsunuz. Casper'a vereceğiniz para ile mümkünse toplama bir bilgisayar topladığınızda aynı paraya daha fazla performans alabilirsiniz...
(Tüm yorumlarım masaüstü bilgisayarları içindir, dizüstü tarafında hiçbir bilgim yok.)
İşyerine 2.5 yıl önce aldığım i5 işlemcili harici ekran kartlı Casper laptop o zaman için fiyat performans olarak çok makul duruyordu. Fakat bu dönem içinde tek tek sırayla tüm USB girişleri bozuldu. Garanti kapsamında yapıldı geri geldi. 2 ay icinde tekrar bozuldu. Artık garantisi olmadığından bu şekilde kullanmaya devam ediyorum. Bataryası tamamen bitmiş durumda. 10 gün önce de üzerindeki touchpad in sağ klik tuşu bozuldu. İşyerin de bunun dışında 3 dizüstü daha var. (fujitsu - asus - toshiba). Toshiba, casperdan 2 yıl daha yaşlı, 4 yaşında ama hala 30 - 45 dakika arasında bataryası dayanıyor. Bu söylediklerim hepsi aynı kullanıcılar tarafından aynı şartlar altında kullanıldılar ve en cok sorunu casperda yaşadım.
Bende ilk zamanlar CASPER kullanıcısıydım çok pişmanım. USB'ler bende de bozuktu chipset'ini yani anakartını değiştirmemişlerdir. O anlık tamir edip geri yollamışlardır. Kısacası CASPER pişmanlıktır.