2016 model a200 aracımda apple carplay açtırdım.Kafama takılan şu ki bu işlem mavi bir cihazın (görselini ekledim) obd'ye takılmasıyla 40 sn civarı sürdü.Araştırma yaptığımda bu cihazın aliexpress de 40 dolar civarına satıldığını gördüm.Carplay'in açılalı 1 hafta oldu ve şuana kadar bir sorun yaşamadım.İleride bir sorun olur mu ? Aracıma herhangi bir zararı bulunur mu? #OtoSeyir #Mercedes #AppleCarPlay

@smt Youtube'da Buğra diye bir kanal var, ODB ile neler yapıyor bi bak 😀
bakıyorum hemen 🙂
Çılgındır 🙂
VAG için sistem aynı bu şekilde ama o cihaz lisanslı şekildi online kodlama yapıyor. İşlem 1dk sürüyor ama Almanya'ya bağlanıyor. Aliexpresste aynı cihazdan var fakat online bağlanamıyor, bu yüzden çöp. Benzer bir durum olabilir.