bkmkitap çok ilginç bir firmaymış. Pazartesi gece sipariş verdim, salı günü öğlen iki ürün için "hazırlandı", diğer iki ürün içinse "sayımı tamamlandı" yazıyordu. Bu ne demekse. Dedim heralde akşam kargoya verirler, vermediler. Bugün de bir ürün daha "hazırlandı" aşamasından "sayınız tamamlandı" aşamasına geçti ama yine kargoya vermediler. Arkadaş hazırlandı diyorsun sayınız tamamlandı ne oluyor peki? Hazırsa niye iki gündür kargoya verilmiyor? Verecekleri kargo da ptt, onu bile seçtirmiyor. Sırf paketlemesi güzel dendi diye ilk defa bkm'den alışveriş yaptım ama bu kargo saçmalığıyla bir daha yapmam heralde

Hangi seti aldınız hocam ?
Harry Potter. Okuoku'da daha ucuzdu aslında ama okuokudan kitapların sağlam gelmesi pek görülen şey değil
@protego Şurada da daha ucuz hocam, hiç alışveriş yapmadım.
https://www.kitapkolik.com/harry-potter-seti-7-kitap-takim-99753
@teknocan Hiç duymamıştım burayı
@protego Instagram'da denk geldi bana da.
Bu durumu email ile sordunuz mu kendilerine?
Yazacaktım, baktım 200 karakter sınırı koymuşlar bu zeki arkadaşlar. 200 karakterle ne yapılır? Sinirlenip kapatmıştım şimdi böyle öneri yaptığınız için açtım tekrar zehir zemberek 3 satır bişeyler yazdım yolladım
@protego 200 karakter sınır çok saçma gerçekten. Umarım hasarsız ve hızlıca gönderirler.