bkmkitap çok ilginç bir firmaymış. Pazartesi gece sipariş verdim, salı günü öğlen iki ürün için "hazırlandı", diğer iki ürün içinse "sayımı tamamlandı" yazıyordu. Bu ne demekse. Dedim heralde akşam kargoya verirler, vermediler. Bugün de bir ürün daha "hazırlandı" aşamasından "sayınız tamamlandı" aşamasına geçti ama yine kargoya vermediler. Arkadaş hazırlandı diyorsun sayınız tamamlandı ne oluyor peki? Hazırsa niye iki gündür kargoya verilmiyor? Verecekleri kargo da ptt, onu bile seçtirmiyor. Sırf paketlemesi güzel dendi diye ilk defa bkm'den alışveriş yaptım ama bu kargo saçmalığıyla bir daha yapmam heralde

BeğenFavori PaylaşYorum yap