telefon yapan firmalar neden bataryasını daha güçlü yapamıyolar mesela 2600 mAh yerine 5000 mAh bi batarya koyamıyolar mı acaba, neden kullanıcıyı şarjım bitmek üzere sıkıntısına sokuyolar bunu merak ediyorum
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
geçekten bende seninle aynı fikirdeyim inceliğinden çok daha uzun pil ömrü daha mantıklı geliyo bana da
Guclu bataryalar fiyata yansır ayrıca daha uzun sure gider, pili degistirmek gerekmez. Zayıf bataryalı tellerde daha kısa yıllar gider ve genelde pili degistirelemez olur arkası acılmadıgından ,istenende bu zaten...