Site gayet güzel tasarlanmış. Bana göre tek sorun Sosyal Ağ bölümü. Kullanıcılar vakitlerinin çoğunu bu bölümde geçireceklerinden daha işlevsel ve büyük yapılabilir.
@hkellecioglu @leventp @gamsizm @yunus-emre
@ozkane

BeğenFavori PaylaşYorum yap