Lineage OS(15.1) gerçekten çok güzelmiş, Mi 6'ya yükledim. Dün geçtim i yeni geçmiş olsam da izlenimlerimipaylaşmak istedim, ilk defa özel rom kullanıyorum. MIUI'a göre kıyaslayacağım. #lineageos
MIUI'ın hiç düzelmeyen bildirim sorunu yok, sesler ve kulaklık performansı çok daha iyi. Arkaplanda çalışan saçma sapan sistem uygulamaları yok, gece kendi kendine %10 batarya eriyip gitmiyor. İzin yöneticisi mükemmel, hangi uygulama hangi izni ne zaman kullandığını belirtiyor. Bildirim paneli daha iyi. Bu kişisel bir yorum ama IOS çakması arayüze göre çok daha temiz bir arayüzü var, MIUI'da kullandığım Microsoft launcher'ı kurmaya ihtiyaç duymadım. Kamera dahil temel uygulamalar çok daha iyi ve sade, gereksiz tek bir uygulama yok. Eksi olarak telefonu kapalıyken şarj edemiyoruz galiba, 2 kez telefon kapalıyken şarja taktım ve telefon iki sefer de açıldı.
Şarj bugı var evet. Mi5te de quick şarj çalmıyor normal şarj çalışmıyor mesela. Lineageostan Syberia roma geçtim ben de. Tavsiye ederim.