Otomatik güncellemeleri kapatınca böyle rahatsız etmeyecekti diye hatırlıyorum ama yanılmış da olabilirim😀

Otomatik güncellemeleri kapatınca böyle rahatsız etmeyecekti diye hatırlıyorum ama yanılmış da olabilirim😀

Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Otomatik güncellemeler kapanırsa Apple planlı eskitme yapamaz. Adamlar 2 seneye batar.
Sözde kapanıyor ama bana sormadan indirmiş bile 🤬
Eskiden beta profili kullanarak engellenebiliyordu. Şimdi işe yarıyor mu bilmiyorum.
Watchos olarak gösteriliyordu eskiden cihaz. Hala yapılabiliyorsa bir araştırın.
Otomatik indiriyor o seçenek kapalı olsa bile ama eğer depolama alanınız dolmaya yakınsa o update siliniyor diye hatırlıyorum. Olmadı Apple Configurator'dan kapatılabiliyor bu update'lerin inmesi ama Mac gerektiriyor maalesef.
E o zaman öyle bir seçeneğin olmasının mantığı ne? Saçmalık. iOS 11 de böyle bir seçenek yokken de böyle yapıyordu. iOS 12 yaptık. Böyle bir özellik ekledik dediler ama çalışmıyor.
@root61 O seçenek telefonlarının gece sarjdayken güncellenmesi icin var. Onu kapatırsanız güncelleme inmesine rağmen siz istemediğiniz sürece kurulmaz. Normalde geceleri update’i yapıyor.
@pope Yok yahu. İos 11 de de böyle pop-up çıkıyordu. Siz onay vermeden kurmuyordu.
@root61 Ben ipin ucunu kaçırmışım dediğiniz gibiyse😀 Bu tip işleri hep Apple Configurator’dan hallettiğim icin denk gelmedim. Güncelleme indikten sonra mi otomatik güncelle seçeceğini kapattınız yoksa otomatik güncelleme seçeneği zaten kapalıyken mi iPad güncellemeyi indirdi?
@pope 12.1.4 sürümünü yüklediğimden beri güncelleme seçeneği kapalıydı. Yani güncelleme indirilmeden çoook önce bu seçenek kapalıydı.