hp x2 2015 2+1 Laptop&Tablet Windows10

Herkeze merhaba.
Bu ürünü incelememdeki asıl amaç ülkemizde alacak arkadaşların İnceleyeceği başka bir yer olmamasından kaynaklanıyor. Şöyle anlatıyım Araştırırken Türkiyeye yeni geldiğini gördüm Baktım araştırdım Tasarımı Hoşuma gitti 2+1 laptop alıcaktım ama hiçbir yerde kullanıcısını bulamadım. Bunun sebebi ürünün 2 haftalık türkiye pazarında olması. Bu yüzden alıcak arkadşalar varsa aklında soru kalmamasını umuyorum .
Öncelikle tasarımından başlamak gerekirse beni ürüne en çok yaklaştıran tarafı oldu. Yeni bir alet alıcağım zaman 2 kritermden birisi tasarımdan bence çok güzel. Telefon olarak M8 kullanıyorum Nerdeyse ön yüzünü büyütmüşler gibi. Renkleride aynı . Macbook 11 'e çok benziyor . özet olarak tasarımı çok güzel.
Taşınabilirlik olarak iyi 15'6 inc bilgisayarlara göre çok daha iyi bir şekilde taşılabilir. Gündelik işlerinizi kolaylıkla halledebiliyorsunuz. Özellikle klavyeden ekranın ayrılan monte olan yeri çok iyi. Diğer modellerle karşılaştırırken bunu göz önüne alın çünkü uzun süre kullanıcaksınız ve dayanıklı olması lazım.
Performansına gelirsek Tarayıcıda şuana kadar donma görmedim. windows mağazasında aspalth 8 tarzı oyunlar indirdim kasmadan çok ısınmadan oynatıyor. sonuç olarak çok büyük performans ümidi içinde olmayın çünkü çıkış amacı o değil. Ama gündelik ufak oyunları rahatlıkla oynayabilirsiniz. Youtubede Fullhd videoları rahatlıkla oynatıyor.
Biraz Ses konusuda bilgi vereyim. Dediğim gibi m8 'deki gibi stereo hoparlör var sağda ve solda bence çok iyi. Bu tarz bilgisayarlardan daha iyi ses verdiğini söylebilirim. Tizler iyi basslar çok iyi olmasada idare eder. Arkadaşımın lenovo z5070 i7'li modelinden daha çok ses veriyor.
Pil Performansına gelelim bence en önemli özelliklerden birisi taşınabilir mobil ürünlerde. Şunu söyleyim benim beklentilerimin çok üzerinde çıktı. Araştırdığımda casper n310 modelinde 9000 mah bataryanın 4 - 4:30 saate fullendiğini öğrenmiştim (bir kişiden değil 3-4 kullancısı söylemişti ne kadar doğru bilemem ) ona göre çok iyi bence. 1:30 2 saate %100 oluyor. 8 ile 10 saaate kadar dayanıyor . Ekranı açık iken tabiki. Bir günü Çok çok rahat çıkartıyor. Bence batarya performansı süper.
Ekran kalitesinede bitirmeden deyineyim Yani 10.1 İnc olduğu için çözünürlüğü çok çok iyi değil ama yeterli düzeyde. Dediğim gibi rakipleri Casper n310 ve asus t100'ler. Fiyat olarak 3 aşşağı 5 yukarı aynı ama Kullanıp deneyimlen birisi olarak ben size hp'yi öneriyorum. ergonomik ve tasarımı gerçekten güzel.
Son olarak Eksi yanlarınıda söyleyim. Hafızası 32 gb olarak çıkıyor. Sd kart ile yükseltilebilir ama bence kendi hafızasının en azından 64 gb olması gerekirdi . En azından Rakiplerinde öyle . 2. olarak ise cihazda 1 tane Usb girişi var. Usb 3.0 olması güzel çünki rakiplerinde 2.0 var. 1 tane değilde en az 2 olsa çok güzel olurdu. Girişlere değinmişken Usb Type C var cihazda yeni olduğu için güncelliği yakalamışlar. Sanırım şarj olma süresinnin bunlada alakası var.
Ön Kamerasınada incelemeyi bitirmeden değinelim. Yani gündelik olarak skype tarzı konuşmalar için ideal çok iyi değil ama görüşme yaptırır .

Eksileri
Sadece 1 tane usb girişi var.
Hafızası 32 gb - daha fazla olabilirdi

Artıları :
Tasarımı güzel
Ses kalitesi iyi.
Pil ömrü başarılı.
Stabil ve serin çalışıyor.

Not: ilerleyen zamanda kendi çektiğim resimleri ekliyeceğim şuan müsait olmadığım için atamıyorum. Alıcak arkadaşlar olursa sorularına yardımcı olabilirim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap