General Mobile Discovery Elite
Herkese Mehabalar !
Bugünkü incelemem General Mobile Şirketinin Discovery Elite Modeli Olacaktır.
Cihaz Hakkında Kısaca Teknik Özellikleri:
4 Çekirdek Snapdragon 800 İşlemci
Adreno 550MHz Adreno 330 GPU
3GB Sistem belleği / 32GB ROM
5,5″ Full HD JDI Gorilla Glass 3 Ekran
16MP arka, Optik odaklamalı 8MP ön kamera
2500mAh Batarya
Wifi, Bluetoth 4.0, GPS
=> TeknoSeyir Takipçileri bilir ama şunu söylemeliyim. Telefon Yerli Sermaye ile Türkiye'ye Gionee Firmasından Getirilmiştir. Anlayacağınız telefonu Türk Mühendisler Falan Yapmadı.
=> Kamera : Gionee Firması bu telefonu kamera telefonu olarak tanıtmıştı. 1.5 - 2 Aylık Kullanımında Bol Bol Fotoğraf Çektim. Şunu söylemeliyim Arka Kamera GERÇEK 16 MP Kamera Ön Kamera da GERÇEK 8 MP Kamera. Piyasada Görüyoruz 8 MP Arka Kamera Yazıyor Ancak Fotoğraflara Bir Bakıyoruz 5MP kalitesinde olabiliyor. Arka Kamera Dakikada 99 Fotoğraf Çekebiliyor.
=> İşlemci Özellikleri : Telefon çıktığında en hızlı işlemciye sahip telefon ünvanını taşıyordu ama son zamanlarda telefon için astronomik rakamlara sahip olan S5 ve HTC M8 Elite'yi Arkasında Bıraktı. 2.5 GHz Hızında Çalışan 4 Çekirdekli Snapdragon 800 ile çalışmaktadır. Unutmadan işlemcisi Note 3 , Z1 ve LG G2'yi geride bırakıyor.
=> Ram : 4 GB Ram'a Sahip Bu Telefon . Yanlış yazdım sandınız dimi ama yanlış yazmadım bu telefon Ram'i 4GB Bunun 3GB'ı Sistem için 1GB İse Ekran Kartına Gidiyor.
=> Sistem Özellikleri : Cihaz Android 4.2 ile paketten çıkıyor ancak GM Türkiye Genel Müdürü Muzaffer Bey 4.4 Kitkat Geleceğine Söz Verdi Ancak Verilen Sözler Tam Zamanında Gerçekleşmiyor.
=> Fiyat : Peki bu telefon ne kadar diye düşünürseniz 1299 Türk Lirası. Tabi Telefonu Piyasada Bulabilirseniz. Bu Aralar Telefon Piyasada Zor Bulunuyor Bulunanlar ise 1299 TL Üzerinde.
=> Oyun Performansı : Artık Bu Özelliklere Sahip Olan Cihaza Kasma Oluyor mu Derseniz Mantıken Hakaret gibi oluyor ama bazı eski altyapılı oyunlarda maksimum 1 kez ufak hissedilmeyen takılma oldu. Ama Modern Combat 3 ve 4 . NFS Most Wanted , Real Racing 3 , GTA San And. ve Daha Fazlasını Denedim Uzun uzun oynadım yağ gibi oynandı oyunlar yani full akıcı.
=> Micro SD Kart Girişi Yok. Ama OTG ile Filmlerinize ve dosyalarınıza ulaşabilirsiniz.
=> Tasarım Olarak Çok Güzel Yapılmış Diyebilirim Kulaklık Üstte. Şarjda telefonu kullanabilmeyi kolaylaştırmak için şarj bölümü alt kısımda. Ancak Tek Sorun Oyun Oynarkan Hoporlörler kapanabiliyor dikkat edebilirseniz bu sorunu ortadan kaldırabilirsiniz.
=> Şarj Durumunu Kimse Sorun Etmesin Benim gibi Günde Saatlerce 3G ile İnternete Bağlanan ve Oyun Oynayan Kişi Telefonu Eve Dönüşte İdare Edebiliyorsa Gerçek 2500mAH Pil Kullanıldığını Söyleyebilirim. Çok Sorun Yaşarsanız Bir Sonraki İncelememiz Olacak Olan Sony Taşınabilir Şarj Aletini Alırsanız Bunu Kafaya Takmazsınız.
Kutu İçeriği : GM Discovery Elite , NFC Tag , Kulaklık , Şarj Adaptörü , Bağlantı ve Sarj Kablosu , 1 Adet Ekran Filmi ve Kullanma Kılavuzu
=>Puanım : 10 Çünkü Fiyat/Performans Bakımından Gerçekten İyi Bir Telefon. Ben Elite Sahibi Oldum. Darısı Tüm Takipçilerime
-Bir Sonraki İncelemede Görüşmek Üzere.




Son Durum :
Tarih : 06.08.2014
Telefonun tuş kilidini açıp kapatmak için kullanılan tuş'un sağlamlık hissinin yitirdiğini söyleyebilirim.
Pil , ilk günkü gibi değil ama çok kötü de değil 1 günü sosyal medyayı aktif kullanarak çıkarabiliyoruz.
Güncelleme sıkıntısı var.
Arayüz sıkıntısız akıcı ancak marketten daha şık temalar bulabilirsiniz.
An itibari ile telefon 1299 TL ve alınabilir bir fiyata sahip.
Teşekkürler ..
Dün yeni bir hata düzeltme güncellemesi gelmiş bulunmaktadır. ( 02.10.2014 )
arkadaşlar telefon almak istiyorum uzun süreli kullanım içingalaxi S5,htcone8 veya general elite 3ü arasında hangisini tavsiye edersiniz yardımcı olurmusunuz birde bu S5 bazı internet sitelerinde 1550 lira civarlarında fiyat veriliyor bu ne kadar doğru ve güvenilir
M8
Ben combat3ü yüklemeyi başaramadım yüklemeyi yaparken bi yerden sonra bi hata veriyor restart dowland diyor yes diyorum tekrar aynı şeyi yapıyor ne yapmam gerek yardımcı olursanız sevinirim
@gamsizm abi dıscovery elite incelemesı ne zaman gelecek 2 cıhaz arasında kaldım bırısı bu bırısı p7