chip seti bozmamışlardır bence de ram 2 gbdır. A9 işlemci,gpu koyup gidip ram 1 yapmazlar heralde.
chip seti bozmamışlardır bence de ram 2 gbdır. A9 işlemci,gpu koyup gidip ram 1 yapmazlar heralde.
Adam akıllı incelemeleri gelsin kullanıcı deneyimlerini de inceledikten sonra almayı düşünüyorum açıkçası fiyat performans ürünü olmasa da tasarımını çok seviyordum bu haliyle 5s sanki güncellemişler gibi bide ios eko sistemine adım atmak istiyordum. Ayrıca sırf müşteri hizmetleri için bile tercih edebilirim.
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Fiyat için D segmenti arabayı c fiyatına satıcaz dedi videoda bakan ama hangi markanın d si hangi markanın c si? Ben yinede ilk etapda fiyat performansı uygun olacaktır diye düşünüyorum.