Çok hoş oyun keşke ps4 için de çıksaydı, bilgisayarım hayatta açamaz böyle bir oyunu:) ben de gta'da kamyonculuk yapayım biraz:)
Ufak tefek oyun olarak journey ve resogun tavsiye ederim.
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çok hoş oyun keşke ps4 için de çıksaydı, bilgisayarım hayatta açamaz böyle bir oyunu:) ben de gta'da kamyonculuk yapayım biraz:)