Her ne kadar meşhur "Gold Box" dönemine yetişemesem de, ilgilenenler çok olur diye bunu buraya bırakıyorum. Eski SSI firması tekrar toplanıp, TSI adı altında duyuru yapmıştı bir kaç hafta önce. "Seven Dragon Saga" da ilk projeleri. Eski "Gold Box" kalitesini, günümüz teknolojisiyle diriltmeyi amaçlıyorlarmış. Aynı kutu içeriğiyle çıkarırlarsa, tadından yenmez. Ama bu sefer de firma zora düşecek gibi duruyor. Bekleyip, görelim.
Yurerl Carson
Kayıt tarihi: 03.08.2014
Oyun delisi, FRP ve Fantezi evrenler aşığı, teknoloji manyağı, kitap kurdu, NERD insan.
Bu müthiş bir şey. Ancak SSI'ı sadece FRP boyutuyla düşünüyorlar sanırım, oysa başka bin türlü kaliteli oyun çıkarıyordu firma. Umarım harika şeyler çıkar.
Yaşım el vermediği için SSI oyunlarını hiç oynayamadım. Ancak Eye of the Beholder ve Panzer General serilerine yine de aşinayım. SSI firmasıyla bilfiil tanışmam, sizin sayenizde oldu. O zamanları yaşayamamış; ama retro hastası biri olarak, gecenin bu saatinde heyecandan yerimde duramadım. Sizi düşünemiyorum bile Levent abi. Official site açılınca, projeler arasında en az bir adet strateji oyunu olacağını düşünüyorum yine de. "General" serisini kolay kolay rafa kaldıracaklarını sanmıyorum.