Local diye bir program var benim tüm lokal işlerimi görüyor bir bak istersen.
Local diye bir program var benim tüm lokal işlerimi görüyor bir bak istersen.
Niyazi bey İstanbul dışında yasayan bilişim mezunlarının durumu hakkında bilgi verebilir misiniz?
Tasarım stilini beğendim de teknoseyire biraz daha sade
Bir logo daha iyi gider.Bu logolar biraz webtekno kitlesine daha uygun olmuş sanki. Canva mı illüstratör mi kullandın bunun için?
@mrmetalhead ben de 2. sınıfta ingilizce kursuna gitmeye başladım.Türkçe ve inglizce grammari birbirine girdi o zamandır beri 2 dili de doğru dil bilgisiyle konuşamıyorum 🙁 İki dil aynı anda çalışmak ben de sorun olmuştu.
Aoc sağlam marka kullanıp da pisman olanı görmedim kendim de kullandım 2369u
Feminist sayfaları da genelde kendi amaçları doğrultusunda yalan dolan paylaşımlar yapıyorlar.Umatim onlardan biridir.
Son bir saat içinde 274 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
efe aydal'ın amerikadaki özgürlükle alakalı söylediği şeyler geldi aklıma