@huseyinekrem Cihaz arkadaşımın format atıver diye bana verdi. Önceden daha parlaktı dediği için problem mi var acaba dedim. Ama çözünürlük 1920x1080 olduğu zaman ekranın dibine girmeden yazılar okunmuyor nerdeyse 1366x768 yapınca yazılar biraz daha kolay okunuyor. Parlaklık değişiyor aslında % kısmından ayar yapınca Ama %100 olsa bile baya bir karanlık gibi geldi banada tabi önceki parlaklığını görmediğim için bir şey diyemem. Sizin dediğiniz gibi o zaman normali bu galiba başka bir problem olma ihtimali sizce var mı ? İlginiz için teşekkür ederim.
@huseyinekrem intelin sitesinden en güncel driveri kurdum bir şey değişmedi. Bu parlaklık normal sanırım. Yardımın için teşekkür ederim.