vallahi tebrik ediyorum hangi gerizekalı yaptı böyle bir tableti işletim sistemi 64 tabanlı ama 86 kurulumu destekliyor sizde olmasanız sesini çıkaramayacaktım kendi sitesinde verdiği driveri bile tanımıyor. Beni büyük bir sıkıntıdan kurtardınız teşekkür ederim.
vallahi tebrik ediyorum hangi gerizekalı yaptı böyle bir tableti işletim sistemi 64 tabanlı ama 86 kurulumu destekliyor sizde olmasanız sesini çıkaramayacaktım kendi sitesinde verdiği driveri bile tanımıyor. Beni büyük bir sıkıntıdan kurtardınız teşekkür ederim.