Hocam bu fiyatları bu kadar uygun nasıl yakaladınız? Ben de sistem toplayacağım RX 6800 XT ekran kartı ile, ama diğer bileşenleri çok pahalıya görüyorum.
Hocam bu fiyatları bu kadar uygun nasıl yakaladınız? Ben de sistem toplayacağım RX 6800 XT ekran kartı ile, ama diğer bileşenleri çok pahalıya görüyorum.
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@exquency peki soğutucu almamışsınız sanırım, sorun yaşıyor musunuz işlemcide?