boyutlarını cm şeklinde yazarmısın ve DPI ayarının kaçta olduğunu gösteren bi şey varmı
Son bir saat içinde 245 ziyaretçi, 120 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
boyutlarını cm şeklinde yazarmısın ve DPI ayarının kaçta olduğunu gösteren bi şey varmı