Emektar masa üstümde 4 gb ram var ve ortalama bir insan gibi kullanmıyorum. 🙂 Bu bilgisayar ise ortalama işler için yapılmış, yeterli bence de. Ha 8 olsa ne olurdu, güzel olurdu ona bir şey demiyorum.
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Emektar masa üstümde 4 gb ram var ve ortalama bir insan gibi kullanmıyorum. 🙂 Bu bilgisayar ise ortalama işler için yapılmış, yeterli bence de. Ha 8 olsa ne olurdu, güzel olurdu ona bir şey demiyorum.