• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

tvardar
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 05.06.2016
  • tvardar @tvardar

    1.55 güncellemesi ile gerçekten kafaya oynayan bir kamera performansı sunuyor. http://www.whatmobile.net/features/htc-camera-update-whats-improved-and-image-samples

    05 Haziran 2016 - 19:02 Beğen
  • tvardar @tvardar

    yine keyifle izlenen bir çalışma olmuş. özellikle "doğubank 'ın karanlık köşeleri" lafına bittim.

    MD kullanma şansım hiç olmadı. Çünkü revaçta olduğu zamanlar üç kuruşu denkleştirip anca bir kasetli walkman alabiliyorduk. Discman 'i olana zengin derdik. MD 'si olana pek rastlamazdık. Daha zonra Sony Walkman nw-a1000 mp3 çalar sayesinde atrac dünyasına adım atmıştım. Hatta bir ara tüm mp3 arşivimi atrac3plus 'a çevirme gibi bir çılgınlık edecektim. İyiki yapmamışım.

    13 Şubat 2013 - 12:08 Beğen
  • tvardar @tvardar

    Diamond Monster ardından Voodoo Banshee kullandıktan sonra ben de isme aldanıp bir TNT2 M64 alarak mağdur olmuştum. Sonrasında Nvidia 'dan nefret etmeme rağmen alternatifi olmadığı için Leadtek Winfast Geforce2MX kullandım. Daha sonra 8500 serisi ile ATI hayatıma girdi ve bir daha başka marka GPU kullanmadım. 9600pro,9800pro,HD3870 Crossfire , HD4850, HD4870, HD5770 Crossfire, HD5870 derken yaklaşık üç senedir ekran kartı değiştirmiyorum. iyi ki rekabet var.

    06 Şubat 2013 - 21:37 Beğen
  • tvardar @tvardar

    oyunlarda 3d dünyasına adım atmam Levent abi 'nin ta kendisi vesilesiyle olmuştur. O sıralar arkadaşlarla okul çıkışı lise üniformasıyla bakırköyde bir pasajın içindeki ata computer 'a giderdik. Levent abi yanlışım olmasın ama, orada bilgisayar tamir ederdi. Tabi bu sayede eline bir sürü oyuncak geçerdi. Gittiğimiz sıralarda tezgahta diamond monster 'ı olan bir makine duruyordu ve NFS 2 S.E. çalışıyordu. Grafikler inanılmaz, pırıl pırıl ve akarak gözlerimizin önüne gelmişti. Şaşkınlığımı aradan geçen onca senenin ardından hala unutamıyorum. Cepte para yok tabi , 3 kişi silkelensek anca mcdonalds'ta bir menü alabiliriz. Sağolsun Levent abi bize o makineyle pistte bir tur atmamız için müsade etmişti. İyi mi etti kötü mü etti bilemiyorum. Gökyüzü arabanın camlarından yansıyordu, sinekler kameraya yapışıyordu. Deliye dönmüştük. Daha sonra ne yapıp ne edip bir Diamond Monster sahibi olmuştum. Fakat ben sahip olduğum sıralarda Voodoo2 'ler piyasaya çıkmak üzereydi. Yine de çok keyif almıştım. World Cup 98 'de sahaya kar yağıyordu. Bundan daha ötesi var mı?.

    06 Şubat 2013 - 11:35 Beğen 1
  • Durum (0)
  • Yorum (4)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Bluelight Mini USB Fan

19

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Asus Pen

25

TURKCELL SÜPERBOX KULLANICI DENEYİMLERİM

54

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2
Tümünü gör

Son bir saat içinde 149 ziyaretçi, 92 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum