benimkide evo garantili ,şimdi gidip vodofone dan nano kart çıkarcam bi denicem bakalım inş. olur
benimkide evo garantili ,şimdi gidip vodofone dan nano kart çıkarcam bi denicem bakalım inş. olur
kardeşim şimdi benim sim 64 kb mikro sim .onu nano ya çevirip deneyimmi başına daha önce böyle bir durum geldimi
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@samedl çok teşekkürler kardeşim