5 -6 defa köpeğimi traş ettim, bir problem yoktu yağladım tüyleri hava ile temizledim ancak 7 ci defa kesinlikle traş edemiyorum, servisine telefon ettim yağlayın dedi zaten yağlıyorum kesinlikle ne yaptıysam ne denediysem kesmiyor kesmiyor, herhalde servise göndericeğim hiç memnun kalamadım
5 -6 defa köpeğimi traş ettim, bir problem yoktu yağladım tüyleri hava ile temizledim ancak 7 ci defa kesinlikle traş edemiyorum, servisine telefon ettim yağlayın dedi zaten yağlıyorum kesinlikle ne yaptıysam ne denediysem kesmiyor kesmiyor, herhalde servise göndericeğim hiç memnun kalamadım