uzunca bir süre teknoloji mağazalarında çalıştım gerçekten son zamanlarda müşterilere ürün öneremez olduk. Öyle fiyatlara öyle ürünler üretiliyor ki inanılmaz. Bu ürün güzel örnek olmuş.
ön kamera olmaması nedir abi ? sene kaç 2000 mi ? bu nokıa neyin peşinde
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 55 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
uzunca bir süre teknoloji mağazalarında çalıştım gerçekten son zamanlarda müşterilere ürün öneremez olduk. Öyle fiyatlara öyle ürünler üretiliyor ki inanılmaz. Bu ürün güzel örnek olmuş.