Yorum yapmak için üye oldum . telefon kullanıcısı beyfendi iphone un estetiğini androidle bir tuttu . yani iphone daki font ve estetik logo kalitesi bence hiç bir cihazda yok... s4 lg g3 g4 kullandım iphone a geçtiğim de iyi ki diyebildim...
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 75 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Yorum yapmak için üye oldum . telefon kullanıcısı beyfendi iphone un estetiğini androidle bir tuttu . yani iphone daki font ve estetik logo kalitesi bence hiç bir cihazda yok... s4 lg g3 g4 kullandım iphone a geçtiğim de iyi ki diyebildim...