tirittttt @tirittttt 12 Mayıs 2014 - 17:01 Yeni teknoseyir çok güzel olmuş , hayırllı olsun fakat bence bi forum kısmı olmalı. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 İptal