• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

TiesTorN
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
12 yıllık DHW müdavimi...
  • TiesTorN @tiestorn

    çok haşin ne demek ya... 35 her daim online cihazdan daha haşin kullanamazsın.

    24 Temmuz 2015 - 19:34 Beğen
  • TiesTorN @tiestorn

    bende N66U var ve benim kullanımım için bu model N66U'dan daha iyi mesela. 128mb ram'i var direkt olarak, N66U'da ram 64+64 şeklinde ve ben wireless özelliğini hiç kullanmadığım için 64mb boşa gidiyor resmen. ev içerisinde access pointler ile erişim sağlanıyor ve modeme her daim ~35 cihaz bağlı. bu cihazların hepsi teorikte wired olarak bağlı olduğu için 64mb belleği tüm yükü kaldırmak zorunda kalıyor. N17U olsaydı daha rahat olurdu mesela. @lawnmower evindeki toplasan 10 cihaz 64mb belleği doldurmaz merak etme 🙂 bendeki switch üzerinden bağlı olan 35 cihazda yavaşlama vs. olmuyorsa, sende hiç olmaz. online oyunlar sorunsuz, her gün oynuyorum.

    23 Temmuz 2015 - 21:47 Beğen
  • TiesTorN @tiestorn

    yapay gerizeka 😀

    22 Kasım 2014 - 01:44 Beğen 2
  • TiesTorN @tiestorn

    MG "grafikler çok güzel" dedikten sonra izlemeyi bıraktım, bu kadar da saçmalanmaz üzgünüm... texture kalitesi resmen çöp. silahın üzerindeki ATLAS yazısı zor okunuyor neredeyse. PC için hiçbir iyileştirme yapmamışlar yine. 256-512mb ram'li ezik konsolların ezik texture'larını izlemek zorunda bırakıyorlar bizi.

    11 Kasım 2014 - 14:33 Beğen
  • TiesTorN @tiestorn

    google is your friend.

    05 Kasım 2014 - 19:42 Beğen
  • TiesTorN @tiestorn

    GTX 670 varsa kesin değiştirin, 680 varsa değişmenize gerek yok demişsiniz videoda ama 670 ile 680 arasında zaten kaydadeğer bir performans farkı yokki... Kısaca elinizde 6xx serisi kart varsa değiştirin deseniz çok daha mantıklı olurmuş.

    20 Eylül 2014 - 22:50 Beğen 1
  • TiesTorN @tiestorn

    ben Macid'in oyun denen kavramdan birşey çakmadığını en başından beri söylüyorum zaten... casual konsol oyuncusundan öte değil kendisi. internet kafeden 15 yaşında velet getirsen daha iyi inceler heralde...

    17 Haziran 2014 - 03:41 Beğen 2
  • TiesTorN @tiestorn

    ilginç... bir kaç yabancı video izledim şimdi hakkaten id diyorlar... halbuki daha önce izlediğim videolardan aydi olarak duyduğuma eminim, belki de onlar sallıyordu bir tarafından 😀

    13 Haziran 2014 - 08:40 Beğen
  • TiesTorN @tiestorn

    Yılların "aydi"sini Türkçe şekilde "id" diye okumak olmamış 😀

    09 Haziran 2014 - 18:42 Beğen
  • TiesTorN @tiestorn

    ps4'ün donanımını iyi kullanan oyunların max isteyeceği donanım da budur zaten, daha artmaz sanıyorum... 6-7 sene oynamak isteyen ps4 gerekmiyor, sadece iyi bir sistem gerekiyor...

    23 Mayıs 2014 - 18:17 Beğen
  • TiesTorN @tiestorn

    mesaj edit edilebiliyor zaten?

    14 Mayıs 2014 - 09:37 Beğen
  • TiesTorN @tiestorn

    umarım bu yeni alien filmleri gelmeyecek anlamına gelmiyordur 🙂

    13 Mayıs 2014 - 18:40 Beğen
  • TiesTorN @tiestorn

    evet düzelmesi lazım, bu şekilde çok saçma. genel akışı da görebilmek lazım bir şekilde.

    13 Mayıs 2014 - 01:16 Beğen 1
  • TiesTorN @tiestorn

    reporting in

    12 Mayıs 2014 - 20:45 Beğen
  • TiesTorN @tiestorn

    Spesifik olarak bu laptop için konuşmuyorum, bütün markalarda durum aynı. Laptopun fiyatı ne olursa olsun, ne kadar pahalı olursa olsun hep 2630Q kullanılıyor yahu ben bundan bıktım artık... 2720Q kullanan bir laptop görsem anında alacam ama yok yok yok...

    03 Ağustos 2011 - 09:44 Beğen
  • TiesTorN @tiestorn

    Bütün markalar i7-2630Q'ya takmış durumda... Kardeşim bunun birsürü modeli var yahu, 2720q var, 2820q var vs... Neden hep 2630q?

    02 Ağustos 2011 - 21:01 Beğen
  • TiesTorN @tiestorn

    Şahsen ben de takıldım, takılmayacak gibi değil ki 🙂 boyda sorun yok ama biraz eninden daralsa süper olacak gibi 😀

    Bölüm süperdi bu arada, onu da belirtmeden geçemeyecem.

    27 Temmuz 2011 - 15:50 Beğen Sil
  • TiesTorN @tiestorn

    DLC'ler korsan bulunmuyor falan demiş arkadaş ama hepsi çok rahat bulunuyor ve hiç sıkıntısız kurulup oynanabiliyor... Herhangi bir kırma işlemine gerek bile yok, orjinal oyunun üzerine orjinal alınmış gibi kurulup oynanıyor rahatça... (hepsi demeyeyim ama çoğu öyle)

    09 Mayıs 2011 - 22:00 Beğen
  • TiesTorN @tiestorn

    usb değil sata.

    03 Mart 2011 - 02:27 Beğen
  • Durum (1)
  • Yorum (19)
  • Takipçi (65)
  • Takip edilen (22)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum