bende N66U var ve benim kullanımım için bu model N66U'dan daha iyi mesela. 128mb ram'i var direkt olarak, N66U'da ram 64+64 şeklinde ve ben wireless özelliğini hiç kullanmadığım için 64mb boşa gidiyor resmen. ev içerisinde access pointler ile erişim sağlanıyor ve modeme her daim ~35 cihaz bağlı. bu cihazların hepsi teorikte wired olarak bağlı olduğu için 64mb belleği tüm yükü kaldırmak zorunda kalıyor. N17U olsaydı daha rahat olurdu mesela. @lawnmower evindeki toplasan 10 cihaz 64mb belleği doldurmaz merak etme 🙂 bendeki switch üzerinden bağlı olan 35 cihazda yavaşlama vs. olmuyorsa, sende hiç olmaz. online oyunlar sorunsuz, her gün oynuyorum.
çok haşin ne demek ya... 35 her daim online cihazdan daha haşin kullanamazsın.