Series S var bende . Çok stabil cihaz . Tek sorunu hafızası yeni nesil oyunlar için düşük .
Series S var bende . Çok stabil cihaz . Tek sorunu hafızası yeni nesil oyunlar için düşük .
Snapdragon 810 lu Z5 di sanırım . Menülerde bile alev topuna dönüyordu . Kvkya götürdüm . Çok iade olduğu için sorup sorgulamadan aldılar . Tasarımı çok güzeldi . Yenisi gelse yine alırdım. Çünkü yaşanan sorun bence snapdragon 810dan kaynaklı idi.
15 lere inerse hem cpu hem gpu olarak iyi bir seçim olur . Benimde bu aralar asus 120U cpulu laptop radarımda(18k) . Oyun oynamayı sevmediğim için benim işimi görür herhalde
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
+vergi