Yani içindekileri o kadar güzel özetlemişsin ki. Bir ekleme de ben yapayım. Türkiye de ki internetin pahalı oluşunun sebebi, bu özelleştirmeyi yapan devlettir. Çünkü biz size para kazandıracağız diye söz vermişlerdir. İkincisi ise hiç düşündünüz mü Turkcell niye pahalı? Ben söyleyeyim. Devlet yüzünden. Devlet diyor ki sen sektörün öncüsüsün. Senin en ucuz fiyatın avea nın en ucuz tarifesine denk gelemez. Yanı ver ayarı halka anasını satayım. Nasılsa millet keriz
Yani içindekileri o kadar güzel özetlemişsin ki. Bir ekleme de ben yapayım. Türkiye de ki internetin pahalı oluşunun sebebi, bu özelleştirmeyi yapan devlettir. Çünkü biz size para kazandıracağız diye söz vermişlerdir. İkincisi ise hiç düşündünüz mü Turkcell niye pahalı? Ben söyleyeyim. Devlet yüzünden. Devlet diyor ki sen sektörün öncüsüsün. Senin en ucuz fiyatın avea nın en ucuz tarifesine denk gelemez. Yanı ver ayarı halka anasını satayım. Nasılsa millet keriz