• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Tayfun
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 01.01.2015
donanım meraklısı,ses ve görüntü sistemleri ile ilgli,sosyal medya ile yarı zamanlı ilişkisi var.
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    24 megabit + modem 139tl 35 megabit + modem 159 tl

    13 Mart 2022 - 12:32 Beğen 1
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    @alipektas evet kutudan eve gelen o ince dandik kablodan 30m rahat vardır,bide yarın sabah bakalım hata sayısı kaç olacak merak ediyorum burada bilgileri güncellerim yarın.

    13 Mart 2022 - 02:26 Beğen 1
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    @xahve tamam dostum saol.

    13 Mart 2022 - 02:14 Beğen
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    @xahve hata sayısının kablo uzunluğu ile alakalı olma durumu varmı, bide ben en fazla kutudan eve gelen kabloya müdahale edebiliyorum,yarın dediğim gibi denicem bakalım kısa kablo ile kutnun dibine gidip sonuçları yazarım buraya bu arada teşekkür ederim verdiğin cevaplar için.

    13 Mart 2022 - 02:07 Beğen 1
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    @xahve TP-LINK VC220-G3u modem bu biraz araştırdım biraz problemli bi modem hata saysının kaç olması lazım peki?

    13 Mart 2022 - 01:57 Beğen
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    @xahve eve kutudan gelen kablo 30m çok rahat vardır fazla bile olabilir bi ben kabloyu biraz fazla uzun tuttum,

    13 Mart 2022 - 01:56 Beğen
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    @xahve neden orada 3 farklı değer var acaba bide yarın cat6 kablo denemesi yaptığımda bakalım ne çıkacak değerlerşuan incecik bi kablo ile geliyo modeme internet,cat6 ile ile o küçük kutunun yanında modemle deneme yapınca bakalım değerler yükselicekmi,

    13 Mart 2022 - 01:43 Beğen
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    kaç olması lazım peki , yarın direk o küçük kutunun yanına gidip cat6 kablo takıcam 2 metre kadar modemi dibine götürüp hat değerleme bakıcam bakalım sonuçlar gene aynımı,bide benim ev dolap denen şeye 600m mesafede,

    13 Mart 2022 - 01:22 Beğen
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    fonlandığı doğru, bende bu fonlanma meselesini bilmeden önce videolarını izliyordum,doğrusu var yanlışı falan var diodum fonlama olayını öğrendikten sonra izlemiyorum, bide aklıma takılan şu var mesela DW türkçe diye bi kanal var neden bi alman kanalı türkiyeye gelip türkiyenin içinde olduğu kötü durumu anlatma başlıyo,çokmu iyiler bizemi kıyamıyolar yoksa türkmedyası çok kaypak olduğu içinmi sizce?

    15 Aralık 2021 - 12:10 Beğen
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    3500 max

    13 Aralık 2021 - 15:18 Beğen
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    denemedim o pixel clock olayını bilmiyorum nasıl yapıcaz

    24 Ekim 2021 - 22:58 Beğen
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    benim anakartta dp çıkışı var ona taksam monitörü 144hz alabilirmiyim acaba

    24 Ekim 2021 - 21:29 Beğen
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    @kurtcuk rx480x 8gb var, anakartta msi z940 a pro

    24 Ekim 2021 - 21:25 Beğen
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    @kurtcuk dostum şimdi aklıma geldi ben anakarta bios uptade yapmıştım onla alakası olabilirmi acaba

    24 Ekim 2021 - 21:21 Beğen
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    @kurtcuk dostum yardımların çok teşekkür ederim freesyncyi kapattım gene olmadı, sorun devam ediyor, garantisinin bitmesine var daha aklımda bir şey daha var monitörü başka pc ye bağlayıp 144hz almak var genede devam ederse belki gönderirim garantiye 20hz için 1ay monitörsüz kalmaya değmez

    24 Ekim 2021 - 20:41 Beğen 1
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    @kurtcuk aoc 27G2U BK monitör modeli bu tam ne yazıp aratmam lazım ingilizce

    24 Ekim 2021 - 19:29 Beğen
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    dostum driver kurarken hiç bi sorunla karşılaşmadım en son drıver ı kurdum sonra olmadı kaldırdım ddu ile öncekini kurdum gene aynı

    24 Ekim 2021 - 19:22 Beğen
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    monitör sıcak değil ondan yapamaz ama kablo olabilir, işin ilginç yanı sadece 144 hz çizgilerin çıkması onu anlayamadım.

    23 Ekim 2021 - 18:31 Beğen
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    @kurtcuk tabii günceli moda geçip kaldırdımsonra yeniden başlatıp kurdum driverı

    23 Ekim 2021 - 18:05 Beğen
  • Tayfun @tayfun-moonwing

    @kurtcuk kullandığım kablo monitörün kutusundan çıkmıştı, bide anlamadım şey bi tek bu çizgiler 144 te çıkıyor 120 de bişey yok

    23 Ekim 2021 - 18:00 Beğen
  • Durum (4)
  • Yorum (29)
  • Takipçi (3)
  • Takip edilen (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#ttmobil

Öne çıkan videolar

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

Klavye Kısa Yolu ile Uyku Modu

3

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 251 ziyaretçi, 79 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum