@aserhat hayır kesinlikle pil konusunda en geriden geleni değil. Z2 ile aynı ekran süreleri sunabiliyor çoğu zaman. HTC Sense en optimize edilmiş arayüz.
Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@aserhat hayır kesinlikle pil konusunda en geriden geleni değil. Z2 ile aynı ekran süreleri sunabiliyor çoğu zaman. HTC Sense en optimize edilmiş arayüz.