telefonu alalı 1 ay oldu.Gerçekten çok iyi bir telefon.32 gb 3 gb ram sürümünü kullanıyorum.kasma problemi yok ancak ısınması ve şarj sorunu mevcut.
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 91 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
telefonu alalı 1 ay oldu.Gerçekten çok iyi bir telefon.32 gb 3 gb ram sürümünü kullanıyorum.kasma problemi yok ancak ısınması ve şarj sorunu mevcut.