şaka mı lan bu? 😀 bütün bu tatava kill zone için mi? 😀 next-gen oyun yok lan daha piyasada 😀
Yunusemre Kemal Sönmez
Kayıt tarihi: 22.05.2014
Televizyon başında liberal, ekonomide keynesyen, forumlarda sosyalist, seçimlerde ulusalcı, mutfakta aşçı, yatakta... ıhım ıhım... OPERASEVER!

Bastım dislike'ı 😀
Türk mü bu
biji sony