@umtk Çok fazla bir beklentimiz yok, sadece benzer ürünler içerisinden nispeten daha iyi olması yeterli.
@umtk Çok fazla bir beklentimiz yok, sadece benzer ürünler içerisinden nispeten daha iyi olması yeterli.
@orcun Boot, rom işlerine pek taraftar değilim açıkçası, o konuda pekte bilgim yok zaten. Arayüzdeki reklam olayı ne durumda?
@orcun Mi 9t ye de bakmıştım. 1 yılı neredeyse doluyor, ondan dolayı geri durdum biraz.
Zenfone 3. Kronikleşmiş kamera odak problemi var. Telefonumdan memnundum aslında ama anlık belge, dosya çekmem gerektiğinde veya qr kod işlemleri olduğunda sıkıntı yaşatıyor, 10-15 dakika uğraşıyorum.
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
https://portal.office.com/servicestatus