Merhaba bir soru sormak istiyorum daha önce Linux işletim sistemi kullanmadım sadece sanal sunucu kiralarsam centos kullandım ama o zaten terminalden yapıyoruz işlemleri neyse soruya gelelim şu zamana kadar hep windows kullandım xp,7,8,8.1,10 fakat artık windowsu kullanmak istemiyorum. Bunun yerine Elementary OS kullanmak istiyorum fakat kullanımı kolay mı ne kadar sürede kavrarım ve kurulumu indirip mi yapıcaz nasıl yapıcaz veya bilgisayarcıyamı götüreyim o kursun bilgi verebilirseniz. Çok iyi olur şimdiden teşekkürler. Bilgisayar olarak MSI GE60 Apache 2PC-299TR Intel Core i7 4710HQ 2.5GHz / 3.5 GHz 16GB 1TB + 128GB bu sistemi kullanıyorum cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Merhaba bir soru sormak istiyorum daha önce Linux işletim sistemi kullanmadım sadece sanal sunucu kiralarsam centos kullandım ama o zaten terminalden yapıyoruz işlemleri neyse soruya gelelim şu zamana kadar hep windows kullandım xp,7,8,8.1,10 fakat artık windowsu kullanmak istemiyorum. Bunun yerine Elementary OS kullanmak istiyorum fakat kullanımı kolay mı ne kadar sürede kavrarım ve kurulumu indirip mi yapıcaz nasıl yapıcaz veya bilgisayarcıyamı götüreyim o kursun bilgi verebilirseniz. Çok iyi olur şimdiden teşekkürler. Bilgisayar olarak MSI GE60 Apache 2PC-299TR Intel Core i7 4710HQ 2.5GHz / 3.5 GHz 16GB 1TB + 128GB bu sistemi kullanıyorum cevaplar için şimdiden teşekkürler.