Hop burdayım.
Güzel film ama bir başyapıt değil. YouTube filmegitmedenönce kanalının tavsiyesiyle izlemiştim.
Pek çok yorum var iyi, kötü, satar, satmaz benim için önemli olan ise denenmesi bile yeterli yerli otomobil tam elektrikli olarak yapılması için uygun bir zaman ne kadar kabul etmesekte gelecek elektrikli otomobilde bununda oturması için en az 10 yıl gerekli biz bu 10 yıl içersinde bu işi kıvırıp piyasada etkili bir oyuncu olabiliriz. Sadece ülkemizde satılan arabalar içinde d sınıf satışlarını bile domine etse milyarlaca lira para cebimizde kalır. İyi niyetli olalım umarım iyi şeyler olur.
Daha çok yapabiliilyorduk ve yaptık tarzında bir iş çokta pratik ve manalı durmuyor.
Tek ve çok basit bir sebep onlar üreten bir sanâyi toplumu biz ise tüketen bir toplumuz velider sektörümüz inşaat. Gelişen ekonomimizde oluşan para dışarı döviz olarak çıkmasın diye ağır hemde çok ağır vergiler var ne zaman biz kendimiz üreten ve geliştiren bir sanayi toplumu olduk o zaman bu vergiler kalmaz bu ne zaman olur onu bilmem işte 😭
2den yukarı çıkmaz bence hatta bir vakit sonra tekrar tek kameraya döner bu akım.
Öncelikle geçmiş olsun, Asus bu hizmeti gayet hoş olmuş umarım probleminizi ücretsiz çözerler.
Böyle girişimlerde ister istemez bir taraf tutma olacak bence gayet normal sonuçta ülkemizde bu tip projeler yeni yeni oluyor bizimde bir yerden başlamamız lazım daha ilerde yeterince bu işler desteklendiğinde daha iyi ürünler çıkacaktır çıtanın yükselmesiyle iyi ve kötü arasında mesafe açılacaktır bu da eleştirenlere hareket yeri verecektir. Bu yapıma güzel bir başlangıçın parçası olarak bakmak lazım bence(tabiki bu ilk türk oyunu değil) biraz yanlı inceleme görmek lazım sonuçta yabancı yapımlarda özellikle hikaye alanında böyle propoganda denilecek tarzda işler yaptılara ve yapmaya devam edecek sonuçta buda bir satış stratejesi hedef kitlen kimse onun hoşuna gidecek hikaye seçimleri yapmak o kadar da kötü bir plan değil 😀
@johnsmith Ben nedense live-action olayına sıcak bakamıyorum, animelerin youtube daki stage-playleri bile daha inandırıcı geliyor (animeler tiyatro oyunu halinde gösterildiği etkinler) dediğim gibi ben animeden ayrı düşündüm ve öyle değerlendirdim. Animeyle karşılaştırırsam müzikler tempo gerilim tamamen farklı bir yerde ben hiç animeyi izlememişim gibi izledim.
Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@alpolic_fr Hız çeviklik irade