@gamsizm Dikkatlice bakınca aynı kişilerin saldırdığını gördüm. Olumlu eleştirilere kimsenin bir şey diyeceğini sanmıyorum. Yazarın birinin mesajları. Sadece nefret kusmuş. Bu kişi ne kadar samimi olabilir? https://eksisozluk.com/teknoseyir--2697489?a=search&author=cathars
@gamsizm Bu durum hiç normal değil. Bugün bir psikoloğa gidip bir kişi(sevgili, arkadaş, aile dostu vs.) hakkında rahatsızlığınızı ve şikayetini belirtseniz, o psikolog ruh sağlığı açsından bu kadar şikayetçi olduğunuz kişiyle iletişimi kesmenizi isteyebilir. Madem Teknoseyir bu kadar kötü ve işe yaramaz bir site takip etme. Levent abinin attığı tweetlere kadar takip ediyor. Bu kadar saplantı ve takıntılı olma durumunu anlayamıyorum.