Explorer Edition vs Mix 3
Özellik farkları nelerdir hangisinin alınması daha mantıklıdır?
Explorer Edition vs Mix 3
Özellik farkları nelerdir hangisinin alınması daha mantıklıdır?
Merhaba,
Nfc desteğiyle akbil kullanma konusu hakkında bilgisi olan var mı?
Bugün kafama bu konu takıldı. Baktım herhangi bir bilgi bulamadım internette.
Şöyle bir sıkıntı var. Akbil basarken uygulamayı ne şekilde yapıyoruz. Yani demek istediğim
1- İstanbulkart uygulamasını aç
2-Otobüsteki akbil basma yerine değdir
mi?
Yoksa benim gördüğüm kadarıyla İstanbulkart uygulaması sadece para yüklemeye yarıyor o da her yerden her şekilde değil. Kimsenin kullanmadığı banka kartlarıyla.
Bu konuda bilgilendirir misiniz beni ? Uygulama kısmını bulamadım. (app değil how to kısmını merak ediyorum)
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Mix 3 piyasaya gelmeden özellikleri bilmemiz pek olası değil aslında.
Mehmet @muaddib
Öncelikle cevap için teşekkürler. Explorer Edition almak istiyorum. Ve alacağım neredeyse kesin gibi çünkü bunun için gayret veriyorum şu an nasıl getiririm neyle getiririm kim gelirken getirir vs. Ama mi mix 3 aklımı karıştırmadı değil. Çentik sevmesem bile, temel amacım performans olan birisi olarak explorer edition çıktığında özellikle kilit açmadaki hızlı tepki süreleri nedeniyle çıktığı gibi gönlüme taht kurdu yüz tanıma olsun parmak izi ekrandan okuma olsun. O yüzden çok kararsız kaldım. Aynı işlemci aynı ram oranı. Ama geriye kalan özellikleri karşılaştırmalı. Özellikle ekranda çentik yok. Ama ön kamerayı da kızaklı yapmışlar. Yani o da bir eksi. Zamanla kızak bozulacaktır.
Orkun @orkkoc
Teşekkürler yorum için. Haklısın.