• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

sarpcore
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 23.05.2014
  • sarpcore @sarpcore

    xiomi mi maxın bu modelinden mi bahsediyorsun?

    http://www.hepsiburada.com/xiaomi-mi-max-2-128-gb-ithalatci-garantili-p-HBV000006ICR4?magaza=Gezegen%20Gsm&wt_gl=cpc.elk.telefon.pla&gclid=Cj0KCQjwvabPBRD5ARIsAIwFXBlVOzPPRAwGFaRLwRYisPvC4r6ZbTAy3nWSUREc6npORjIntSPPYTsaAvJ6EALw_wcB

    20 Ekim 2017 - 10:57 Beğen
  • sarpcore @sarpcore

    @seyirintekno evet gormustum bunu da.güzel oyun bagımlılık yapıyor harbiden.

    07 Nisan 2017 - 11:32 Beğen
  • sarpcore @sarpcore

    evet bir çok farklı versiyonu mevcut

    07 Nisan 2017 - 11:28 Beğen
  • sarpcore @sarpcore

    Fiyat olarak bence yüksek.Özellik olarak ise odroid c2 altında kalmış.yinede arkasında asus olması avantaj.

    22 Mart 2017 - 09:37 Beğen 1
  • sarpcore @sarpcore

    şu an kullandıgım telefon ve ondan önceside asustu.ben memnunum.bence başarılı telefonlar.

    21 Mart 2017 - 10:00 Beğen
  • sarpcore @sarpcore

    sevdiğim tarzda bir oyun değildi zaten.yinede üzücü.aceleyle oyunmu yapıyorlar nedir.her oyun patlayacak diye korkmaya başladık artık.

    21 Mart 2017 - 09:59 Beğen
  • sarpcore @sarpcore

    belli bir süre sonra bayıyor.en azından bana öyle oldu

    15 Mart 2017 - 12:35 Beğen 1
  • sarpcore @sarpcore

    güzel reklam

    09 Mart 2016 - 12:52 Beğen
  • sarpcore @sarpcore

    nasıl rafa kalkmış.daha yeni başlıyor piyasaya çıkmaya.
    http://evdekiteknoloji.com/lg-dunyanin-ilk-oled-curved-ultrahd4k-televizyonlarini-duyurdu/

    14 Temmuz 2014 - 12:59 Beğen
  • sarpcore @sarpcore

    aslında 4k içerik üretmek çok zor değil.en kötü upscane yaparsın ama bence teknoloji firmaları eski teknolojinin suyunu iyice sıkıp çıkarmanın peşinde.ellerindeki malleri önce bir eritsinler o zaman içerikler birden bire patlayacaktır.

    01 Temmuz 2014 - 12:54 Beğen
  • sarpcore @sarpcore

    cihaz tanıtımı değil arkadaşlar.benim anladığım en azından o diyim.bu windows phone 8.1 kararlı sürümünün çıkışı.yanlışta anlamış olabilirm.

    21 Haziran 2014 - 09:10 Beğen
  • Durum (100)
  • Yorum (11)
  • Takipçi (21)
  • Takip edilen (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Asus Pen

25

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Mirc Chat Sohbet

12

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2
Tümünü gör

Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum