@seyirintekno evet gormustum bunu da.güzel oyun bagımlılık yapıyor harbiden.
@seyirintekno evet gormustum bunu da.güzel oyun bagımlılık yapıyor harbiden.
Fiyat olarak bence yüksek.Özellik olarak ise odroid c2 altında kalmış.yinede arkasında asus olması avantaj.
şu an kullandıgım telefon ve ondan önceside asustu.ben memnunum.bence başarılı telefonlar.
sevdiğim tarzda bir oyun değildi zaten.yinede üzücü.aceleyle oyunmu yapıyorlar nedir.her oyun patlayacak diye korkmaya başladık artık.
nasıl rafa kalkmış.daha yeni başlıyor piyasaya çıkmaya.
http://evdekiteknoloji.com/lg-dunyanin-ilk-oled-curved-ultrahd4k-televizyonlarini-duyurdu/
aslında 4k içerik üretmek çok zor değil.en kötü upscane yaparsın ama bence teknoloji firmaları eski teknolojinin suyunu iyice sıkıp çıkarmanın peşinde.ellerindeki malleri önce bir eritsinler o zaman içerikler birden bire patlayacaktır.
cihaz tanıtımı değil arkadaşlar.benim anladığım en azından o diyim.bu windows phone 8.1 kararlı sürümünün çıkışı.yanlışta anlamış olabilirm.
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
xiomi mi maxın bu modelinden mi bahsediyorsun?
http://www.hepsiburada.com/xiaomi-mi-max-2-128-gb-ithalatci-garantili-p-HBV000006ICR4?magaza=Gezegen%20Gsm&wt_gl=cpc.elk.telefon.pla&gclid=Cj0KCQjwvabPBRD5ARIsAIwFXBlVOzPPRAwGFaRLwRYisPvC4r6ZbTAy3nWSUREc6npORjIntSPPYTsaAvJ6EALw_wcB