• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Sadık Can Çimen
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 04.08.2014
Öğrenciyim
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    Aynen bende hiç görmedim

    07 Ağustos 2014 - 23:02 Beğen
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    Dev ekranlı spor salonlu havuzlu buz pateni pistli içinde kafesi bulunan metro durağı yanında bulanan biyer olabilir 😀

    07 Ağustos 2014 - 00:19 Beğen
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    Sağol evlat 😀

    06 Ağustos 2014 - 09:28 Beğen 1
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    Güzele benziyor işşallah en yakın zamanda çıkar

    05 Ağustos 2014 - 20:20 Beğen
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    Acaba nasıl birşey olucak

    05 Ağustos 2014 - 20:12 Beğen
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    Murat abi Londra olimpiyatlar oyunları oyunu inceler misiniz çok güzel diyorlar lütfen sizin de beğenicenize eminim

    05 Ağustos 2014 - 16:18 Beğen
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    Dizinde sizin de olucaktı telefon değiştirdi özür dilerim düzeltemiyorumda

    05 Ağustos 2014 - 13:29 Beğen
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    TM sağol

    05 Ağustos 2014 - 13:01 Beğen
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    Hayırlı olsun olsun resimlerini atın

    05 Ağustos 2014 - 12:59 Beğen
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    Ewt

    05 Ağustos 2014 - 12:56 Beğen
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    Merak ettim 😀

    05 Ağustos 2014 - 11:23 Beğen
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    Murat abi tekrar inceleme yaparmısınız

    05 Ağustos 2014 - 10:39 Beğen
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    Bende bulamıyorum

    05 Ağustos 2014 - 09:33 Beğen
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    İPhone işşallah kamerasını 8 eden 13 çıkarabilir 😀

    05 Ağustos 2014 - 00:32 Beğen
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    5.5 ekran çok büyük bence telefonların 5 inç te kalması gerek

    05 Ağustos 2014 - 00:10 Beğen
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    S5 i 2 ay sonra incelediler elite haziran ortası gibi çıkmıştı

    05 Ağustos 2014 - 00:08 Beğen
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    Bencede

    05 Ağustos 2014 - 00:02 Beğen
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    Discovery 2 yi şirket göndermiş ama

    04 Ağustos 2014 - 23:58 Beğen 1
  • Sadık Can Çimen @sadik_evh

    Discovery 2 gönderirken
    elite yi de gönderselerdi keşke

    04 Ağustos 2014 - 23:54 Beğen
  • Durum (16)
  • Yorum (19)
  • Takipçi (11)
  • Takip edilen (14)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Mirc Chat Sohbet

12

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

TURKCELL SÜPERBOX KULLANICI DENEYİMLERİM

54

Thinkpad T460s

23
Tümünü gör

Son bir saat içinde 179 ziyaretçi, 107 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum