Cihazı 4 gündür kullanıyorum. Önceki telefonum Redmi Note 4X ve iPhone 8 idi. Birini yedeğe çektim birini sattım, bu telefonu aldım üzerinede cebime parada kaldı. Kalitesi bakımından çıldırmak üzereyim. Kamera konusunda iPhone'a çok alıştığım için Android cihazlar kesmiyordu fakat bu telefon fazlasıyla tatmin etti beni. CPU-GPU performansı ve Ekranı konusunda tabiri caizse Orgazm ediyor cihaz beni. Ben farklı kanallardan garantisiz bir şekilde 1750TL'ye aldım. Garanti olarak 2500-2600 civarına bulunabiliyor. Garantili cihazlar içinde bile rakipsiz. Sadece Mi 9T ve 9T Pro rakip olabilir ama aldığım mağazada onlarıda deneyimlediğim için kesin kararımı Note 8 PRO'dan yana kullandım. Tekrardan telefon alacaklara şiddetle tavsiye ediyorum. Beni tek üzen konusu Netflix güncel uygulamasında HD ve Full HD desteği vermemesi. Onunda güncellemelerle düzeltileceğini düşünüyorum zira L1 Güvenlik özelliğine sahip. Geçici olarak değiştirilmiş Netflix .apk'sı ile şuanlık problemimi aştım ama güncel versiyonuda sorunsuz bir şekilde kullanmak isterim.
Malum ikinci el sitesinde ilanı mevcut aldığım yerin. Bulabilirsiniz fiyat sıralamasında.