merhaba ben s4 mu yoksa e7 mı ıkısı arasında kaldım bır de gıttıgım magazalarda bana sony experıa z1 ın cok daha ıyı oldugunu bu paranın e7 ye degmedıgını soyledıler bılgı verebılır mısınız acaba tesekkurler
Son bir saat içinde 192 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
merhaba ben s4 mu yoksa e7 mı ıkısı arasında kaldım bır de gıttıgım magazalarda bana sony experıa z1 ın cok daha ıyı oldugunu bu paranın e7 ye degmedıgını soyledıler bılgı verebılır mısınız acaba tesekkurler