@burakadagun Teşekkür ederim zahmetiniz için, nasıl olduysa 2 F710 da sorunsuz çalışıyor.
Fakat dediğiniz gibi oyundan oyuna X ve D arası geçiş yapmak gerekebiliyor.
@burakadagun Teşekkür ederim zahmetiniz için, nasıl olduysa 2 F710 da sorunsuz çalışıyor.
Fakat dediğiniz gibi oyundan oyuna X ve D arası geçiş yapmak gerekebiliyor.
Haklısınız ne diyeyim xbox'un şemasını sevmediğim için önüme indirimde olduğu için bu melet denk geldi.
Peki sorunum hakkında bir bilginiz var mı acaba ?
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 55 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Tam olarak gamepad ile ilgili bir sorun olmasa da gamepad ile ilgili bir sorunmuş ve rastgele bir şekilde sorun çözüldü.
Bu cihaz ile ilgili son driver güncellemesi 2016 yılında çıkartılmış, evet belki yüz karası olmayabilir milyon adet satmışlardır filan, fakat sorunlu bir cihaz ürettikleri için belki cihaz değil ama üretenlerin yüzü kararır.